Inför Din tron  1-2 feb. kl 22:00

Inför Din tron 1-2 feb. kl 22:00

Inför Din tron, ett dygn i bön och lovsång

Fredag 1/2 kl 22:00 startar vi med nattvard och fortsätter sedan att be och lovsjunga i ett dygn. Det finns lista uppsatt på anslagstavlan där man kan fylla i om man vill hålla i någon samling eller vara med och se till att vi håller bönekedjan hela dygnet.

Vi kommer använda flera rum i kyrkan, kyrksalen där vi sjunger och ber, cafédelen där man kan samtala, fika och äta, bönerummet om man vill gå undan och be, gula delen med lovsång från Spotify etc.

Kom med och bidra med det du vill och kan, tillsammans inför Guds tron. Bidra med en god kaka, ett bibelstudie om förbön, bön för kristna i världen, en predikan, en god soppa eller måla/skriva böner? Kom med det du har och låt Gud välsigna det.

Klicka här för att komma till kalendrar med samtliga planerade gudstjänster och samlingar.