SCOUTHAJK

Fredagen den 24 maj kl 17 samlas vi vid Lundhagskyrkan för att åka på hajk till Falkasjön där vi sover över två nätter i gemensamma tält eller i vindskydd. Vi kommer att hitta på en massa roliga saker och avslutar lördagen med ett lägerbål. Vi kommer hem på söndag förmiddag, gissningsvis kring kl.11.

Hajken kostar 120 kr och då ingår alla måltider. Pengar swishas till telefonnummer 070-1677465 (Mikael Renström). Skriv i så fall ”Hajk” och scoutens namn som meddelande. Vi hoppas att du har möjlighet att vara med! Du anmäler dig genom att skicka ett mail så fort ni vet men senast den 12/5 till scout@lundhagskyrkan.se och anger då namn, patrull, förälders namn och telefonnummer, ev. specialkost/allergi/annat som vi behöver veta samt om du har någon förälder som kan skjutsa eller hämta och i så fall hur många extra platser det finns i bilen. Packlista får du senast den 14/5 och den kommer även att finnas på Lundhagskyrkans hemsida.

Hoppas att vi ses där! Scoutledarna