Smajl@home

Häng med på ett skönt läger i Lundhagskyrkan! Ett läger med roliga aktiviteter såsom intressegrupper, teater, bibelsamlingar, andakt, lekar och bad.

Lägret riktar sig till alla som är födda 2007-2012.

Smajl@home är ett dagläger mellan 15 – 18 juni. Vi startar dagen 08.30 (drop in från 8.00) och avslutar 15.30 (stängning 16.00).

Pris: 400 kr (då ingår lunch, frukt och fika varje dag, samt en t-shirt med lägertryck)

Anmälan:

1. till Monica R Sturzenbecker 0730-211421
  2. registrera dig sen på www.hjalmargardenlager.se

…senast fredag 5 juni.

Obs! Om du inte får ett bekräftelsemejl betyder det att anmälan inte gått fram och då behöver du göra om din anmälan.

Varje dag har alla intressegrupp i 1,5 timme. Man kan välja mellan sport, bakning/pyssel och scouting, är man född 2007-2009 kan man även välja ”vid Lången” vilket är olika aktiviteter vid Kårsta badplats. Val av intressegrupp kommer att göras i samband med lägrets start.

Frågor: kontakta huvudledaren Monica R Sturzenbecker 0730-211421 monica@lundhagskyrkan.se

KSM UNG är den verksamhetsförening som hjälper oss att ordna lägret. Medlemskap i KSM UNG gör det möjligt för dig att påverka läger och för oss att söka statliga bidrag. Medlemskapet är gratis och du blir medlem genom att i din anmälan på lagerliv.se kryssa ”JA” på frågan om medlemskap.

Arrangör för lägret är Lundhagskyrkan, Hovsta frikyrkoförsamlings Ungdom i samarbete med KSM UNG.