Församlingshelg

Församlingshelgen närmar sig med stormsteg. I år kommer vi att hålla till i Lundhagskyrkan 7-8 september och temat är Kroppen och lemmarna. Vi hoppas att så många som möjligt kan vara med hela tiden även om vi sover hemma. Vi börjar med att äta frukost tillsammans på lördagen kl 9 och så är första samlingen kl 10. Om du vill äta frukost i kyrkan även på söndagen kan du skriva upp det på anmälningslistan. Vi avslutar med lunch efter gudstjänsten på söndagen.

Om du vill vara med och hjälpa till med aktiviteter för barnen 11.15-13 / 15.15-17.15 kan du ange det vid anmälan (det finns en rad för detta på listan). I enlighet med tidigare beslut i församlingen tar vi inte längre ut någon avgift för helgen men du som har möjlighet får gärna ge en gåva för omkostnaderna.

Anmäl dig på listan i kyrkan eller maila till ingemar@lundhagskyrkan.se senast sön 1 sept.

Hälsningar församlingsledningen

Om du vill veta vad som händer just nu i de olika verksamheterna, väljer du någon av länkarna i menyn här till höger