Annorlunda Äventyr av Monica Sturzenbecker den 2016-11-05 i Äventyret I morgon 6 november är det inget vanligt Äventyr. Det blir lekar, pyssel, lego, playmo, just dance mm. Kom och ha kul tillsammans! Dela på sociala medier: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp Mer E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Fortsätt läsa Föregående artikel Äventyret 15 majNästa artikel Adventsgudstjänst